Często zadawane pytania

1. Czy w Państwa sklepie można płacić kartą kredytową?
Oczywiście, tak. Można płacić kartą kredytową, przelewem bezpośrednio na na nasz rachunek bankowy lub wpłacając pieniądze np. na poczcie oraz zapłacić bezpośrednio przy odbiorze osobistym w magazynie.
2. Jakie formy przesyłek oferuje sklep?
Wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Można wybrać przesyłkę płatną z góry lub za zaliczeniem. Możesz również odebrać zamówione produkty osobiście w naszym magazynie.
3. W jaki sposób mam dokonać płatności za usługę poprzez system dotpay?
Jeśli chcesz dokonać płatności kartą kredytową VISA/MasterCard przez dotpay.pl - koniecznie podaj nasz numer ID 153188. System zapyta także o Twoje dane teleadresowe oraz numer karty płatniczej (dane te posłużą jedynie do weryfikacji płatności dotpay.pl i nie zostaną nigdzie zapisane). Po Twojej akceptacji informacje zostaną wysłane szyfrowanym połączeniem do centrum autoryzacji kart płatniczych. Jeżeli nie pomyliłeś się przy wprowadzaniu informacji, na Twojej karcie są wystarczające środki pieniężne, a karta nie jest zastrzeżona w systemie bankowym to otrzymasz na adres e-mail, który podałeś w formularzu potwierdzenie autoryzacji. Kopię takiego potwierdzenia otrzyma także serwis internetowy, w którym dokonywałeś(aś) zakupów. Podczas całego procesu nikt, także pracownicy dotpay i pracownicy sklepu nie zobaczą informacji o Twojej karcie płatniczej.
4. Jakimi kartami mogę zapłacić w systemie dotpay.pl?
Serwis dotpay.pl dokonuje autoryzacji następujących systemów kart płatniczych: Visa, MasterCard/EuroCard (za wyjątkiem systemu Maestro), JCB, Dinners Club, Polcard (za wyjątkiem Polcard Bis) oraz Dinners Club. Serwis dotpay.pl nie dokonuje autoryzacji kart systemu American Express. Niestety niemożliwe jest obecnie dokonanie płatności kartami Visa Electron. Decyzja o autoryzacji kart Visa Elektron w Internecie leży w gestii banków wydających karty. Dotychczas w Polsce zgodę na ten rodzaj płatności wyraził jedynie bank Inteligo. Płatności w systemie dotpay możesz dokonać przy użyciu kart tradycyjnych (wyżej wspomnianych - tych, którymi płacisz w sklepie) lub za pomocą kart wirtualnych (wydawanych przez banki tylko do transakcji internetowych).
5. Na jaki adres zostanie wysłana paczka? Płaciłam kartą, a tam podałam inny adres.
Paczki są wysyłane na adres podany podczas rejestracji w sklepie lub na adres który został podany w polu "Uwagi kupującego" przy składaniu zamówienia (np. jeśli chcesz wysłać prezent). Przy dokonywaniu płatności kartą lub przelewem należy podać adres, który jest w umowie z bankiem. Czasem zdarza się, że ktoś ma inny adres zamieszkania, a inny adres zameldowania, który musi podać kiedy podpisuje umowę z bankiem.
6. Chcę, aby moja przesyłka była wysłana na inny adres (kupuję prezent).
Podczas składania zamówienia prosimy o wypełnienie pola "Uwagi kupującego" i podać w nim adres, na który ma zostać wysłana przesyłka.
7. Chcę, aby do paczki została dołączona faktura VAT.
Podczas składania zamówienia prosimy o wypełnienie pola "Uwagi kupującego" i podać w nim dane firmy wraz z NIP, na które ma zostać wystawiona faktura VAT. Można również dopisać telefon kontaktowy do firmy oraz godziny otwarcia.